luni, 26 octombrie 2009

CUM FRATE?

Georgica se cam rupea in figuri pe la scoala...student in anul I - masina: Toyota Corolla - chirie 300 Euro pe luna - adidasi Puma - geaca Adidas etc etc.
Cum frate sa-i spui ca nu ai bani de o shaworma, iar el sa rada de tine?

APOI, CUM FRATE SA-TI CEARA AJUTORUL INTR-UN FEL ATAT DE UMILITOR?....

Georgica: Max, stii ca eu stau in Iasi, in Piata Unirii...si am platit chiria in avans pe 6 luni, adica 1800 euro, si acum ai mei nu mai au sa-mi trimita si bani de cheltuiala pentru ca afacerea lu' tata nu mai merge bine din cauza crizei. As vrea, daca poti, sa ma ajuti cumva sa-mi gasesc un loc mai ieftin unde sa platesc maxim 100 euro (cheltuieli incluse). Si ce crezi, poti sa ma ajuti sa-mi recuperez macar o parte din cei 1800 de euro?
Max (adica eu): Pai da..cred ca as putea sa te ajut cumva (>:)).Din intamplare colegii mei de apartament s-au mutat, iar camera in care au stat ei este libera si chiria este de 15o euro.
Georgica: PERFECT!
Max (the devil): Dar in legatura cu recuperatul banilor s-ar putea sa fie mai greu >:). Nu cred ca poti sa iei mai mult de 1500 >:)
Georgica: Nu-i nici o problema...
Max (in gand): De 300 euro o sa mananc shaorma, shaorma, shaorma...pana sare placa...

Concluzii: 1.Georgica este un babalau plecat de la tzatza lu ma-sa in lumea libera.
2.Max este cel care a plecat de la tzatza lu ma-sa in urma cu ceva mai mult timp. >:) >:)
3. Pentru cei din rasa lui Georgica exista mereu un leac...apelati la mine. >:) Orice ar fi, prima sugestie este: praf de scarpinat.
4. E mai usor sa asculti Radio Online decat sa citesti un articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu