duminică, 25 octombrie 2009

Posturi de radio

Asa este...mi-am facut un site de radio online pentru ca imi place sa ascult muzica atunci cand stau la calc. Pana acum, modul in care mi-am publicat diferitele post-uri nu mi-au dat voie sa exprim anumite lucruri. De exemplu,, am vrut sa fac o lista luuunga cu posturi de radio asezate in ordine alfabetica, dar nu am reusit sa o fac pana acum. Promit ca in curand va fi prezenta pe undeva pe aici.
Am gasit tot felul de lucruri amuzante pe net, la care intr-adevar am ras de am facut febra la burta, dar pe care nu am avut ocazia sa le postez. Daca incerc sa-mi amintesc ce anume am vazut amuzant...nu cred ca o sa-mi amintesc. Asa ca..pentru chestii funny pe blog-ul asta ... mai aveti de asteptat. Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu