joi, 29 octombrie 2009

Zoso

Sunt inscris si eu, la fel ca multi altii pe zelist.ro. Am vazut blogul lui zoso prin multe blogroll-uri, dar niciodata nu am fost destul de curios sa intru pe el, pana in seara asta cand am dat un click...mai mult din greseala.
Am citit cateva articole, am vazut cam care-i treaba pe acolo, am vazut ca multi il comenteaza pentru ca este bine informat si pentru ca ceea ce scrie pe blog-ul lui apare abia peste doua zile prin ziare.
Totusi, la fel ca orice alta persoana "publica" sau VIB® - very important blogger - trebuie un pic criticat.
Eu cred ca zoso este foarte bine descris in felul urmator:
Ar putea scrie un best-seller, dar ar fi incapabil sa scrie ceva cu adevarat psihologic sau analitic.

Voi explica ce am vrut sa zic prin asta intr-un post viitor.
Multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu